5 jednoduchých způsobů, jak zlepšit svůj digitální marketing

11.06.2022

Digitální marketing je v současné době jednou z nejžádanějších dovedností firem. Společnosti se snaží přilákat více zákazníků než jejich konkurenti prostřednictvím různých kanálů: webových stránek, reklamy, sociálních médií, e-mailového marketingu atd.

Digitální marketing
Digitální marketing

Pro značky je to často jako hrát poker z počítače nebo mobilu - každý, byť sebemenší tah může mít významný vliv na to, zda uspějete. Nicméně digitální marketing, stejně jako poker, není dovednost, kterou se lze naučit přes noc, a to tím spíše, že se svět tak mění.

Pokud se chcete stát profesionálem v této oblasti, musíte být ochotni investovat mnoho hodin denně do výzkumu a učení se o tomto tématu. V tomto článku vám ukážeme 5 tipů, jak zlepšit digitální marketing.

1. Pište titulky, které nenechají nikoho lhostejným.

Je dokázáno, že titulek textu je jednou z nejsilnějších zbraní, kterými může firma upoutat pozornost zákazníků nebo uživatelů.

Titulky bývají velmi různorodé, ale nejlépe fungují ty, které vyjadřují novinku nebo ukazují výhody pro budoucího klienta. Kromě toho obvykle dobře zaujmou ty, které vzbuzují velkou zvědavost, například tím, že začínají otázkou.

Psaní dobrých titulků je mnohem víc než jen použití prvního klišé, které vás napadne. Internet je plný těchto frází, které zdaleka neoslovují více lidí, ale nakonec nikoho nespojí: "Mám řešení vašich problémů", "Udělejte to a váš život se změní" atd. Na závěr této části vám poradíme, abyste se v titulcích snažili být co nejkonkrétnější, napsat "věci, které zlepší váš jídelníček" není totéž jako "5 jednoduchých tipů, jak zlepšit váš jídelníček".

2. Nejdříve poznejte svého ideálního zákazníka

Mnoho společností si neustále klade otázku, proč se jim nedaří přilákat více zákazníků. Často by si měli klást otázku: Známe skutečně svého ideálního zákazníka?

Chcete-li být v tomto světě úspěšní, je nezbytné znát jejich objektivní údaje: věk, zaměstnání, pohlaví, jak tráví volný čas atd. Ještě důležitější je však znát jejich vkus, emoce, pocity, vášně atd. Nezapomeňte, že hlavním důvodem nákupu jsou v 95 % případů emoce.

3. Definujte svůj cíl

Čeho chcete dosáhnout svým produktem nebo službou a všemi činnostmi, jejichž cílem je přilákat více a lepších zákazníků? Spolu s předchozí částí je to další z nejdůležitějších otázek, které byste si měli položit před zahájením podnikání. Pokud tak neučiníte, mohou být všechny vaše marketingové akce zmařeny.

Když má společnost dobře definovaný cíl, ví lépe, kam má namířit všechny "náboje své zbraně", obrazně řečeno. Definovat cíl není snadné, vyžaduje to mnoho hodin přemýšlení a meditace. Jen vy sami víte lépe než kdokoli jiný, co je pro vaši společnost a pro zlepšení digitálního marketingu nezbytné.

4. Vytvořte slogan, který v kostce vystihuje, kdo jste.

Slogan je krátká věta, která velmi stručně definuje značku. Příklad: vzpomeňte si na značku Nike a její slogan "Just do it".

Mějte na paměti, že byste si nikdy neměli plést reklamní slogan se sloganem firmy. Reklamní slogan se používá pro určitou reklamní kampaň a po jejím skončení zmizí nebo je nahrazen novým.

Abyste vytvořili dobrý slogan, měli byste se zamyslet nad tím, čím se lišíte od ostatních, nebo nad posláním, které chcete se svou značkou plnit. To vše by mělo být zachyceno ve větě o maximálně šesti nebo sedmi slovech.

5. Snažte se neznít propagačně

Jak řekl velký Tom Fishburne: "Nejlepší marketing nezní jako marketing". Pokud si uživatelé a čtenáři uvědomí, že se zoufale snažíte prodat, utečou od vás, jakmile se jim zachce. Nejlepším způsobem, jak si získat důvěru potenciálních zákazníků, je dát jim nejprve něco hodnotného zdarma: radu, průvodce, e-knihu atd.

Například nejlepší úvodní stránka webu je ta, která je vytvořena tak, aby přilákala potenciální zákazníky, nikoli přímo zákazníky. E-mail je dalším médiem, jehož prostřednictvím byste se měli snažit budovat důvěryhodné vztahy a nikdy seznam nezahlcovat svými produkty nebo službami.

Zlepšování digitálního marketingu je dovednost, která se nikdy nezastaví a mění se každým dnem. Mějte na paměti, že pokud chcete, aby vaše marketingové akce měly požadovaný účinek, neměli byste některé věci přehlížet: vytváření poutavých titulků, znalost ideálního zákazníka, definování cílové skupiny, vytvoření sloganu a snaha neznít reklamně.

Jakmile se naučíte, jak zlepšit svůj digitální marketing, výsledky se projeví ve zvýšení prodeje.


Příchod štěněte do rodiny je vzrušující období plné radosti a něhy. Aby z vašeho malého chlupatého přítele vyrostl zdravý a spokojený pes, je důležité vědět, jak o něj správně pečovat. Tento článek nabízí užitečné rady týkající se správné péče o štěňata.

Botulismus je vzácné, ale závažné onemocnění způsobené jedovatým neurotoxinem produkovaným bakterií Clostridium botulinum. Tento neurotoxin je jednou z nejjedovatějších známých látek a může způsobit závažné onemocnění, které může vést k ochrnutí svalů a dokonce i ke smrti.

Rodiče dělají svým dětem obrovskou medvědí službu, když se jim ani nepokusí říct "ne". Pro mnoho matek a otců je neustále lákavé říkat "ano" přáním svých potomků, zejména když si to mohou dovolit, ale často také tehdy, když si to opravdu dovolit nemohou. Rodiče chtějí, aby jejich děti byly šťastné.

Všichni jsme zažili pocit, že nás partner ve vztahu podvádí. Ti, kdo vyznávají monogamii jako životní filozofii, se budou vždy ve větší či menší míře obávat nevěry. Tento strach může překročit hranice bdělosti a projevit se ve vašich snech. Proto vás dnes naučíme, co znamená snít o tom, že je vám partner nevěrný.

První milostné vzrušení v mládí v nás vyvolává mimořádně silné emoce. Tak silné, že bychom někdy jako dospělí chtěli některé věci zažít poprvé. Mnozí z nás prožívají svou první lásku se směsicí štěstí a bolesti, a to vše je vlastně úžasné, protože nám dala cenné lekce.

Kočky jsou mnohem víc než jen chlupaté uzlíčky lásky a radosti. Tato zvířata mají velmi vyvinuté smysly, zejména čich a sluch, a jsou velmi dobře přizpůsobena svému prostředí. Pro představu, kočky slyší zvukové frekvence, které jsou asi třikrát vyšší než frekvence, které slyší lidé.